Nekad Linusmannen | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusmannen

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? keys112

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kalle tallad

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? tveksam, rolig, intressant

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle har alltid haft sin pappa som en förebild, och under många år var det hans pappa som fick honom att förstå vikten av bilar, eftersom fadern blivit framgångsrik inom bilbranschen. Kalles framtidsplaner handlar om att följa i sin pappas fotspår och öppna sin egen verkstad. Men vägen dit har varit svår, då pengarna inte har räckt till. För att samla ihop kapitalet han behöver för att starta sin firma, har Kalle valt att sälja olagliga substanser åt olika organisationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mer socialt rollspel, och det viktigaste för mig är att den person jag spelar med har roligt, samt att alla andra också gör det. Även om jag förlorar ett scenario spelar det ingen roll, för om den jag rullar med tycker att det är roligt, så betyder det mer för mig. Jag vill att rollspelupplevelsen ska vara på topp, så att man känner att man vill spela från morgon till kväll.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta den man rullar med vinna scenarier och fokusera på att de ska ha roligt när de spelar med mig. Det handlar inte bara om att vinna hela tiden, utan om att skapa en positiv upplevelse där alla kan ha kul tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit någon gång men jag lärde mig från mina misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp är att man ska värna om sitt liv jag kan alla regler kan säga allai samtal!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej tagit intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka