Nekad Lalle Kalle | Medlem ansökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalle Kalle

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? Karlss11

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han heter lalle kalle och är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, bestämd, Arg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Lalle i förnamn och kalle i efternamn och han växte upp i en vanlig svensk familj med 2 hundar och två föräldrar som hade en väldigt bra relation och hade väldigt mycket egen tid så att jag blev lämnad själv med mina två hundar. Mamma och pappa var nästan aldrig hemma och hade nästan igen kontakt med mig hemma i huset. Mina två hundar dog av sjukdom. Jag blev deprimerad och styrdes åt den kriminella sidan och började sälja droger för att kunna få mat på bordet. Hans mål är att fixa upp sitt liv och skaffa ett seriöst jobb och skaffa nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara seriös spelare som vill vara med och hjäpa med lagarna i spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna ett scenario för sig själv utan man ska vinna ett roligt scenrio för rollplayen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm Random deathmatch vilket innebär att du inte får döda någon utan rimlig anledning, Vdm betyder Veichle deathmatch vilket är att du får ej använda ditt fordon som vapen, Power gaming betyder att du får inte göra övernaturliga saker i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jobbar gärna som polis eller securitas i spelet

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka