Accepterad Linusmannen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linusmannen

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/ DETTA ÄR EN PERMANENT BAN OCKSÅ JAG KAN INTE GÖRA EN PERMANENT ÖVERKLAGAN JAG KOMMER BARA TILL UTVECKLAR ANSÖKAN VET INTE VARFÖR

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747 vill också tilläga att montaget är bortaget sedan långt tillbaka

Vad är din discord tagg? benzowtw

Vem var det som bannade dig? 320 HAR INGEN BILD PÅ BANNEN JAG HAR INTE LADDAT NER GTA MEN ÄR BANNAD FÖR MONTAGE

Bild på banmeddelande: proof.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad ungefär för 9 månader sen för fearrp av kevinchang och jag tykte att det var orättvisst så jag la upp ett montage på en massa clips jag hade fått under tiden jag spelade tänkte inte på konsekvenserna efteråt utan tåänkte att det var en kul grej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fearrpa och blev bannad sen efter ett par veckor så satt jag och prata med några kompisar sen så visade vi varandra clips och så sa dem att jag borde göra montage så gjorde jag ett

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban och jag har verkligen förstått konekvenserna och jag ska aldrig göra om det har varit bannad i snart ett år och jag har massa gamla minnen från unive det var en jätte rolig server och jag saknar det mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har vgarit bannad ungef'r 30 gånger tidigare i 2022 ungefär när jag började spela fivem unive var min första server så visste inte så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lagt upp montage då det skadar servern och får servern se dålig ut för spelare som inte har testat unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? verkligen lita på mig det var jätte dumt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka