Nekad Linus12 | Medlem ansökning (Persson)[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Binkann

Icke Medlem
Meddelanden
270
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143899089/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? dummapojken#9607

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Eriksson och är från Höganäs, han är 21 år gammal föddes under en varm somar 17 agusti 2000. Då Föddes Linus Eriksson han bodde hos sina biologiska föräldrar. Han hade även 2 syskon som dog under ett krig dom hete Edvin och Elliot. Under Linus barndom hade han bra kontakt med sina föräldrar och respektive syskon. Under tonåren brukade 16 åriga Linus och hans två 14 åriga tvillingbröder göra inbrott och liknande och jobba åt gäng kriminella med eventuella transport rån som vi utförde under tiden en transport skedde. En dag skulle vi göra ett rån på en transport medans lastbilen åkte med godset skulle vi lägga hos på våran bils motorhuv och sedan ställa oss upp och svetsa upp låset för att ta oss in i lastbilen.
Det slutade med att jag, Elliot och Linus blev tagna av polisen då någon ringt in för det har sett oss göra detta. Socialen blev inkallade angående transport rånet som vi försökte utföra. Jag hamnade hos en fosterfamilj då mina föräldrar ansåg mig inte tillämplig nog till att kunna vara kvar i Grekland. Mitt nya hem där jag skulle bli bosatt var Söder Roleplay, de fosterföräldrar jag bodde hos var inte schyssta mot mig och mina bröder. Dem hade egna barn och särbehandlade oss och lät oss inte få till del av dyrare mat och kläder och näst intill spottade på oss. Jag, Elliot & Linus bestämde hos för att fly från hemmet. Vi planerade under flera dagar att förstå busstiderna vi kollade ständigt ut genom fönstret för att se vilka tider bussen passerar efter ett par dagar insåg vi att varje halvtimme åker det en buss förbi. Vi gjorde oss redo dagen efter att fly. Vi tog med oss våra grejer. Vi gick ner till busshållplatsen under natten då vi kunde höra våran fosterpappa Linus snarka då visste vi att det var lugnt att han låg och sov. Busshållplatsen var nära huset vi sprang ner och väntade på bussen.
Vi åkte till tåg station och sedan iväg långt upp mot Sandy Shores med tåget vi klev på. Då jag gick av tåget och mina bröder också av. Då ser vi blått ljus vi alla 3 börjar springa mot varsitt håll. Jag kom undan jag la mig i en buske och väntade ett bra tag tills jag inte hörde sirenerna längre. Sen denna dagen har jag inte sett mina två bröder. Jag har adhde och dyslexi och tiks och massa annat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? g ska bli medlem för att jag kommer att komma med bra och utvecklande scenarion där båda parterna kommer att vara nöjda med scenariot, jag spelar inte för makt och pengar utan bara ett bra skratt. Jag kommer att bidra till en roligare server och väldigt roliga och speciella scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag bara testade någon server så hitta jag denna och den var jätte bra så det var då jag blev intresserad

Hur hittade du Unive? Av mina kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att utvecklas och bli en ännu bättre rp:are men samtidigt också ha kul och se till att alla andra parter i rp:andet och scenarion också har roligt, jag vill också bidra med att servern utvecklas och får bättre och roligare rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla min och alla andras rp, utveckla min egna kommer att vara enkelt men att utveckla andras kommer vara lite svårare men oftast om man visar hur bra rp ska se ut så kommer nog många andra ta efter det och försöka utveckla sin egen rp också. Jag kommer försöka ha så roligt som möjligt och försöka att inte bryta mot ett endaste reglebrott

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, ej tagit intervjun inom 48h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka