Nekad Linus11 | Beslut Överklagan [an1ss68an, berdan, vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus11

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ditt discord namn: L1nuz

Ditt Hex-ID: 110000153e02aa9

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim, test medlem och 20 dagar ban

Vem/vilka tog beslutet? an1ss68an samt massa mer nya staffs med 0 koll

Varför tror du själv att beslutet togs? för de har 0 koll på regler och rp för de är nya till rp och specielt krim rp.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då jag vart tillsagd av min vice boss eller om det var som satt i en annan bil hade sagt till mig att vi skulle kidnappa en kille som satt i den svarta bilen så jag följde efter dem de åkte upp till deras port och jag avaktade lite för ville inte åka upp till porten då man ej får det så efter ett tag åker jag dit och pratar lite med dem i en lugn och normal ton, de åker sedan lite före oss så jag frågar de som sitter i den andra bilen som är med mig vad vi tänker att vi ska göra och de säger att vi ska hoppa ut och kidnappa dem vi följer sedan efter och pratar med dem andra lite till sen forstätter vi att jaga dem och de kör lite framför oss så jag pratar med mina kompanjoner igen om vad vi ska göra och de säger boxa och att någon hoppar ut och riktar och ber dem hoppa ut vi kör sedan ikapp dem och det kommer en blå bil till som är med mitt gäng och börjar boxa dem med oss men ingen hoppar ut då så vi forstätter att följa efter dem igen och boxar dem längre ner där jag väljer att hoppa ut och skricka hoppa ut han kör då så jag väljer att sätta två skott på föraren för att han skulle dö så vi kunde kidnappa de andra två vilket vi lyckade med. Så fattar inte hur det är shoot on sight med ett 3 minuter långt scenario innan finns ingenting som säger att det är shoot on sight helt otroligt i mina ögon då regeln heter skjut vid syn på svenska och hur kan det vara så att jag sköt vid syn när klippet är 3 minuter långt där vi pratar och jagar dem hela tiden. Sen brist på social rp är nog ännu värre 3 minuter hade vi ett socialt scenario med dem 3 minuter jagade vi och pratatde med dem. Sen efter 3 minuter hoppade jag ut för att rikta och kindappa men han körde iväg så jag sköt 2 skott mot bilen och lyckades träffa föraren som dog. Så hur kan ett 3 minuter lång sceanrio vara brist på social rp och shoot on sight försår inte det de är 3 minuter långt scenario av jagande en jätte lång väg de är så lång ifall de 2 grejerna man kan komma helt absurt jag bryter inte mot ett regel bortt han kör när någon riktar vapen vad tror han jag ska göra då springa efter och vinka hejdå nej om någon riktar vapen och någon väljer att köra iväg så får man räkna med skott och de visste han om så hade han varit jätte rädd om sitt liv skulle han nog ha llämnat över sig själv bara då det var 3 bilar mot en de hade ingen chans och staffsen sa i support att vi hade kunnat hoppat ut och rikta flera gånger mot dem och sen skjutit ifall han aldrig stannar men då hade ju han ringt sina vänner så hade det inte vart vi som hade övetaget längre vilket vi hade stort där. Så beslutet är jätte felaktigt de finns inget som kan koppla det där till shot on sight vi jagade han i 3 minuter och pratatde och han körde iväg när jag riktade och skrek ut ur bilen. vi hade ett mål med att kidnappa dem vilket var en order från högre uppsatt och jag följde den och hoppade ut och rikta och han körde sköt liksom bara 2 skott mot föraren försökte inte ens döda han

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jN0DUUO0lEt8RDnQF?invite=cr-MSxyR2EsMzE5NDIxNTg4LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

vill gärna att högre uppsatt staff tar denna då jag anser att de staffsen som tog beslutet inte är erfarna nog då de började på servern runt början av 2025. De har ingen anning om krim rp och jag vill där av att de heller inte tar denna besluts överklagan då de har erfarenhet.

glömde även lägga till att jag även väntade någon sekund med att skjuta dem hoppade inte ut och började skjuta direkt utan gav dem en chans att stanna. Hade kunnat diskuteras om en ban ifall jag hade skjutit direkt när jag hoppar ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka