Nekad linus0606 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zenz1565

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199054200891/

Ditt Hex-ID: steam:11000014134203b

Vad är din discord tagg? zenz#1565

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: b6bcc405c8e48fc8e7607130d0e15684.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog en grabb i en bil afär för han hadde slått och sparkat mig innan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo allt började vid bahamas mamas där vi skulle gå till det bröllopet som, skulle vara 20:00 när vi kom dit var de låst och då kom killen jag slog upp till oss och frågade om vi hadde nycklar jag sa nej för jag jobbar inte där och efter det så började han sparka på min bil då sa jag till han att han skulle sluta då slog han och sparkade till mig och hoppade in i sin bil och då började jag köra efter han tills jag kom till piren där han sprang in i affären och då slog jag till han för det han hadde gjort

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för det var hans som började slå och sparka på mig och då blev jag arg följde efter och slog till han (men från erat POV så ser det 100% ut som RDM efter som ni inte såg de som hände innan det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mycket bra och de har varit rätt visa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ju bara ha låtit han vara men som sagt jag tyckte det var mycket dumt de han gjorde så jag tog revenge på han vilket kanske e lite dumt nu när jag kollar tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag kanske inte ska bara spinga och slå någon så som jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men vill gärna komma in o spela lite unive @t4arget kan du sicka klipp till mig på händelse på dc

För att du ska fatta vilken idioti detta är så får du sitta ut din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka