Nekad linus nilsson | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

linus nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199078660761/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Nilsson

Vad är ditt discord namn? Pexus. #3545

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008

Berätta om din karaktär. Hans namn är Erick Eriksson och han är 22 år gammal och gillar att hålla på med bilar såsom meka, köra, och pimpa allt med bilar helt enkelt. Han har haft en tuff barndom med en pappa som inte funnits där och en mamma som varit alkoholist, och tidigt i sin livstid så drogs han in i kriminalitet/gäng kriminalitet och började hålla på med droger men nu har han tagit sig uppåt för livets trappa och lagt av med droger, tobak och alkohol men han har inte lyckats lämna kriminaliteten. Han är ganska kall och visar inte så mycket känslor för det var det han vart lärd att killar inte ska visa känslor så om du vill få hans tro och kärlek så krävs det mycket men det går med tiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag verkligen älskar Unive som ett community men även som en server, och jag skulle verkligen vilja bli medlem/medborgare och sprida goda rykten om Unive som ett community och server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tror det va att det va så mycket spelare och sen så hade jag lite polare som körde på servern också som verkligen rekommenderade servern och tyckte att den var bra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en kompis som sa att servern va bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att komma med i maffian och att äga en jätte stor pickup som bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive är att någon gång va boss i ett gäng.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nix spelar Warzone annars men det blir ju oftast Unive som står på schemat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka