Accepterad Linus-Wik | Medlem ansökning (kneno)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus-Wik

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Wikholm

Vad är ditt discord namn? Linus-Wik

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Björk 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, driven och kreativ

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils Björk är ifrån östermalm i stockholm där han växte upp med hans familj, min pappa var egenföretagare och min mamma jobbade för kommunen. Redan i ung ålder så började jag bli intresserad av bilar, det här intresset ärvde jag av min gudfar som tidigare jobbat på SC styling. När jag blev 20 så träffade jag en tjej som bodde i unive staden, 1 år senare så bestämde vi oss för att flytta ihop så vi köpte en liten lägenhet i unive staden. Mina framtida mål är att förhoppnings vis skaffa jobba med bilar, som tex mekonomen eller autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med kreativ och rolig RP, jag kommer inte att spela för makt och pengar utan jag kommer spela för att både jag och andra ska ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inta bara ska spela mot sin egna vinst utan att motparten ska också kunna vinna, detta gör att alla får en chans att ha roligt inom RPn.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är random death match de betyder att man inte ska döda eller slå ner spelare utan någon anledning. Meta gaming är att man inte ska prata med sina vänner i discord medans man RPar, ett tex är att om jag blir kidnappad så ska jag inte gå in på discord och säga till mina vänner vart jag är eller att de ska komma och hjälpa mig. Power gaming är att man inta alltid ska prioretera sig själv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kunnig inom hög RP nivå och jag är bra på att skapa bra och långa RP scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka