Nekad Linus Lekland | Ansökan till Servervakt [Kriss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

L1nkan

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? Pluff#0763

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar 14:00-22.00
tisdagar: 14.00-22:00
onsdagar: 14:00-22:00
torsdagar 14:00-22:00
fredagar: 14:00-02:00
lördagar: 10:00-02:00
söndagar: 10:00-23:00
Lov/studiedagar: 10:00-03:00

under lovet är jag uppe till 02:00 varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 8månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1009510679939665951/1011934754003759264/unknown.png kan inte få med dom andra bannsen men jag har lärt mig efter alla bans! men jag vet inte på perma ban räknas som BL men aja

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att stödja och underlätta för Staff Teamet. En Servervakt ska inte leta problem, som Servervakt ska man ta det som det kommer. Ifall någon börjar lalla och bidra med en dålig RP-Nivå så ska du som Servervakt se till så att dom lär sig och inte lallar på det sättet som drar RP-Nivå'n låg. En Servervakts uppgift är att se till så att Scenarion håller en Hög RP-Nivå. Som en Servervakt ska du göra ditt bästa för att dom du bannat/kickat ska lära sig av det Regelbrottet dom begick.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är aktiv o är inte på samma platser alltså att jag träffar nya människor som kanske inte sköter sig o då får dom en kick eller ban beror på vad man gör för fel. Jag kommer vara aktiv o kommer jag antagligen jobba på mitt jobb. och om någon lallar eller något så kommer jag ge de ban eller kicka det beror ju på. och jag kommer höja min rp nivå och andras rp nivå till top!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att du som Servervakt använder dina Perms till din fördel. Att ha Permsen endast för Revive eller kick i olika scenarion är inte okej. och nu om jag säger att jag blir avrättat kan jag ju inte bara /revive och sen bara springa där ifrån eller om jag nu blir kidnappad och då kan jag ju inte bannad mannen eller kvinnan som kidnappar mig!

Tillbaka