Linus:) | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus:)

Icke Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
41
Användarnamn: Linus:)

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Hur gammal är du? 17

Vad heter du på discord? Linus#9283

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jobbar 7-3 i en vecka till nu men efter det kommer jag vara aktiv så ofta jag kan vilket innefattar ca 13-03 dem flesta dagarna. Men såklart är det inte fasta tider, tex någon dag då det är bra väder kanske man inte är inne mitt på dagen. Men kvällarna spelar jag oftast.

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser mig själv som en spelare som värnar för hög standard på roleplayen och jag gör alltid mitt bästa för att scenarion ska skötas enligt riktlinjer. Jag känner därför att jag vill kunna hjälpa till vid små ärenden som att berätta för någon att man ej får slåss på greenzone eller bara ta bort bilar vid bärgaren då det skapar onödigt lagg. Bara såna små saker gör en stor skillnad för RP.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker det är roligt samt viktigt för en server att ha seriös RP och det kan nästan aldrig bedrivas utan regler. Därför tycker jag det är bra att ha så mycket staff , servervakter och liknande som möjligt. Speciellt när det är en så pass stor spelarbas. Men den stora anledningen varför jag vill söka till servervakt är för att slippa göra det arbetet som krävs för att vara staff och istället bara kunna rpa och ta tag i scenarion där någon gör fel samt svara på några små reports där man kan hjälpa till som servervakt.

Är du whitelistad på serven? Aa och har vart det ett bra tag nu.

Har du varit bannad på serven förut? Ja typ första dagen jag spelade så blev jag bannad för powergaming. Kanske råkade krocka lite för hårt i en brandpost. En 1 dagars ban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Riktigt bra ansökan, tycker du får med allt man söker i en SV-ansökan!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Fin ansökan, stort + att du spelar på kvällarna/nätterna.
Godkänd, vidare till intervju :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka