Nekad Linus:) | Ansökan till Dubbelarbetare [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Linus:)

Icke Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
41
Användarnamn: Linus:)

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2003

Vad heter du på discord? Linus#6666

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat här sen i Maj. Har vart här väldigt länge :)

Hur många timmar har du på Multistaden? När jag sökte wl på multi så hade jag 632 Timmar. Just nu har jag nästan 1300 timmar och alla dem är på multi.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag skulle vilja ha 2 lagliga karaktärer. Jag har verkligen rpat mycket kriminellt på multi förut. Men just nu vill jag fokusera på att tillföra mer lagligt rp till servern. Jag skulle då vilja ha en karaktär som arbetar på Polisen och en karaktär som arbetar på Vianor eller annat wl jobb som har med bilar att göra där man kan utföra ett bra rollspel.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Man ska alltid skilja på sina karaktärer. Helst av allt tycker jag att man ska gå extremt djupt i sitt rp och verkligen förändra röster och personligheter mellan olika karaktärer. Det får aldrig bli så att det är samma person i olika namn med exakt samma vetskaper som förflyttas mellan karaktären. Med andra ord så får man verkligen inte metagamea utan man måste verkligen förstå vad som innebär när man har olika karaktärer.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag tycker att jag borde bli dubbelarbetare eftersom jag anser mig själv som en duktig rollspelare som aldrig rpar egoistiskt och bjuder gärna in andra till att ha roliga scenarion på min egna bekostnad. Jag vet att jag kommer sköta mig bra och göra seriösa men även väldigt roliga scenarion för alla parter inblandade.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? Jag vill bli det eftersom att jag skall kunna ha roliga arbeten där jag kan jobba på. Vill ha en karaktär som arbetar på polisen och en som arbetar på Vianor helst. Jag kommer ha 100% seriösa karaktärer som ska vara karaktärer som alla kommer ihåg och alla vet namnen på. Man måste alltid ta för sig och ge ut möjligheter att rpa på till andra spelare.

Är du whitelistad på serven? Yes och har vart det sen maj.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad en gång för att jag kört för snabbt i stan och även första dagen jag spelade för powergaming.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja absolut och jag tycker det är väldigt viktigt och kommer 100% värna om det och alltid hålla mitt rp på topp!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte.

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Nej har nämnt det jag vill ha fram :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka