Accepterad lingwapzsen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

29503241

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/pro0925/

Ditt Hex-ID: 11000015249ba2a

Vad är din discord tagg? lingwapzsen

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 320ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag r slog en tjej på motellet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va inte på galaxy med en jätte jätte nära tjej så kom en in som heter luna sanchez och började ta på hon tjejen inne i nattklubben så blev jag arg och gick där ifrån sen så såg jag hon på motelet och då slog jag hon och det va fel av mig men hon tog ändå på en annan tjej som inte ville det och hon sa även det till mig på sms för jag blev sur på hon med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig då jag gjord med fel genom att slå ner hon förstår varför jag fick bannen för jag r slog hon det va grovt fel och jag ångrar det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ingen har dåligt minne

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja snacka med luna istället för att slå hon det va bara efterblivet av mig att göra det, hade kunnat lösa det utan våld med hade jag kunnat men asså jag fick ett sms av tjejen luna tog på och hon va arg för jag inte gjorde något och då blev jag sur och valde att slå ner hon

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte slå ner folk så där bara hade först kunnat snacka med hon och ringt hon jag va nära vän med och få dom till att prata tillsammans och lösa det så hade jag bara kunnat skita i det och inte göra det för det va grovt fel av mig och ångrar det lovar att det aldrig kommer hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

𝙉𝙪𝙫𝙖𝙧𝙖𝙣𝙙𝙚 𝙧𝙤𝙡𝙡𝙚𝙧
Inga

𝙁.𝘿 𝙍𝙤𝙡𝙡𝙚𝙧
👮‍♂️𝑃𝑜𝑙𝑖𝑠𝑚𝑦𝑛𝑑𝑖𝑔ℎ𝑒𝑡𝑒𝑛
👮‍♂️𝑃𝑜𝑙𝑖𝑠𝑚𝑦𝑛𝑑𝑖𝑔ℎ𝑒𝑡𝑒𝑛 𝑟𝑒𝑘𝑟𝑦𝑡𝑒𝑟𝑎𝑟𝑒
⚔ 𝑆𝑒𝑟𝑣𝑒𝑟𝑣𝑎𝑘𝑡 1x
🗺𝑅𝑝 𝑎𝑛𝑠𝑣𝑎𝑟𝑖𝑔 1x
👑Helper 1x
🦹‍♀️ 𝑃𝑒𝑑
🚑𝑆𝑗𝑢𝑘𝑣𝑎̊𝑟𝑑𝑎𝑟𝑒
🔪𝐾𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑒𝑙𝑙

🧊𝘿𝙞𝙨𝙘𝙤𝙧𝙙: Lingwapzsen