Accepterad Ling Ling69 | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ling Ling69

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Agust

Vad är ditt discord namn? LING LING#5349

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Otto Osthyvel och är född i syrien. Ottos familj bestod av hans pappa, mamma och bror fram till han var 5 år då hans mamma och pappa gick över ett äng för att gå att handla men märkte inte att ängen var ett minfält och båda dog tyvär. Då var det bara Otto och hans bror Olle Osthyvel som var kvar och efter den stora tragedin fick dom ett "wake up call" och dom kom fram till att dom behövde fly landet för att det inte dröjde länge innan något liknande som hände deras föräldrar händer dom. Dom flydde då syrien med båt och efter lång resa till havs kom till slut till Sverige/Unive/staden. Otto och Olles dröm i staden är att kunna jobba på mekonomen och leva ett liv där dom kan försörja deras familj och leva ett säkert liv tillskillnad från i syrien.
Krävs

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att spela för motpartens vinst betyder att man te.x i ett scenario där man är i en polisjakt som har pågått under en längre tid så kan man stanna så att poliserna också får utföra deras rp och göra så att rpn blir så realistisk som möjligt. De handlar i stort sätt om att alla ska få vinna och alla ska ha kul och inte göra allt för att gynna sig själv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med bra rp till servern eftersom jag rpat här i över ett halv år från förra vintern till mitten på juni då jag tappade suget för rp helt och där av lämnade unive servern och då fick indraget medlemskap. Jag har rpat som lite allt möjligt och har enligt mig själv en utvecklad och mogen rp.

Hur hittade du Unive? hittade Unive vid januari 2022 genom att vänner spelade på den.

Vidare till den muntliga intervjun, du har enbart 48h på dig att ta den. Önskar dig stort lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, hjärtligt välkommen!

Låser & flyttar till arkivet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka