Antagen Ling Ling69 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ling Ling69

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Agust

Ditt discordnamn: linglong77

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle passa bra som staff då jag har varit aktiv på servern länge och är kunnig inom rpn. Jag är aktiv varje dag och anser att jag har en bra och hög rp-nivå. Jag vill öka rollspels upplevelsen på servern så att alla kan ha en så bra och rolig rp som möjligt. Jag kommer även att lägga majoriteten av min aktiva tid på staff arbete då jag verkligen vill satsa på det.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker från de jag själv har varit med om är att folk ej värnar för sitt liv Fear rp dom tar de ej seriöst och onödiga
skjutingar. Jag ser även många som försöker provocera helt i onödan och enligt mig leder detta bara till dåliga scenarion och om folk skulle kunna vara lite mer trevliga mot varandra skulle man kunna göra många roliga och ny tänkande scenarion.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag tillsammans med staff teamet kommer ta återgärder på dom som ej följer reglerna och inte kan bete sig helt enkelt
och påminna alla spelare om detta.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska visa respekt för spelare och behandla alla jämlikt oberoende av vad dom har gjort. Staffs ska agera på ett professionellt sätt genom att behandla alla samma då alla har samma förutsättningar till att bidra med en bra rp-nivå till servern. Genom att vara professionall så påverkar man hela staff teamet samt spelar på servern positivt. Ifall en spelare på servern ser en dålig sida på en staff så kommer han oftast dra hela staff teamet över en kant och alla blir påverkade.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag går i skolan fram till ungefär 14 varje dag och efter det är jag aktiv inom rpandet tills ungefär 00 under helgdagarna så är jag aktiv inprincip hela dagen ungefär från 13-04 kan variera lite. Jag tänker lägga majoriteten av min fritid till mitt staffarbete då jag verkligen vill satsa på det.

Hur länge har du spelat på Unive? runt början 2021 och spelade till vinter 2022 och tog en paus till våren 2023 sedan dess har jag varit väldigt aktiv. under tiden jag har spelat på unive har jag alltid rpat och känner att jag är redo att testa på nya utmaningar.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men vet en bra del av commandsen men ser fram emot att lära mig att arbeta som en staff och hjälpa servern.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka