Accepterad Lindh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xeternal

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199272414155/

Ditt Hex-ID: 11000014e35cbcb

Vad är din discord tagg? xeternal_

Vem var det som bannade dig? Theodoroo143

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-04 223529.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna för att jag tog spawnmenu istället för att rpa vidare på att min helikopter sprängdes när jag tog område då jag istället tog spawnmenu till gänghuset för att undvika att behöva springa där ifrån det var fel av mig att försöka undvika det jag ber hemskt mycket om ursäkt för det dåliga beetendet och lovar på allt att inget kommer hända igen jag var trött och tänkte inte jätte mycket på vad jag gjorde det var ett misstag av mig och väldigt dåligt uppförande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag åkte på ban skulle vi åka ut med helikopter till knarkbåten för att ta över området när vi sen ska landa så blir landningen lite för hårt vi alla dör och 1 överlever vi tänkte inte så mycket på vad vi gjorde och vi tog spawnmenu till huset för att kunna bli tagen till sjukan och sen åkte jag på ban det var ett stort misstag av mig och jag ber om ursäkt det var väldigt dumt av mig att sjunka på en sån låg nivå att jag var tvungen att ta spawnmenu jag lovar att om jag får en till chans kommer inte ni se något liknande igen har väldigt mycket ångest efter detta och jag lovar att ni kommer se förbättring om jag nu får 1 till chans att bevisa att jag verkligen kan rpa och sköta mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var absolut inte felaktig utan dum som jag är så gjorde jag fel och jag ångrar det grovt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare bans: Korruption och lite pwg bans samt en meta gaming jag precis kom tillbaka från!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte tagit spawnmenu efter att jag dött för en helikopter krash kunde även inte ha ljugit i pm med staffs utan erkänt direkt att jag gjort fel och det var väldigt dumt av mig var bara rädd för att åka på den men det gjorde jag ändå lika dum som jag är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig något efter min ban och jag ångrar det grovt har verkligen ångest över mitt beetende och lovar att ni inte kommer se något liknande igen utan en förbättring utav min rp nivå osv!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka