Nekad Esa1975 | Ban Överklagan [Hassan071001

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Esa1975

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: jag vet inte hur

Vad är din discord tagg? esa0211

Vem var det som bannade dig? xufcqn

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-01-18 022725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tydligen använde /spawnmenu ville bara säga den har ändrats till 2 dagar så brode jag få tbx mina roller för de över 14 dem dras in men snälla jag kommer sköta mig snölla unbanna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev rånad med en vän sen gick dem och jag och min vän var klara sen lämnade min vän sen tänkte jag gå jobba så jag tog spawnmenu osen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var det inte men jag är ny och jag visste inte att man inte fick använda spawnmenu på de sättet alla säger att man ska ta bussen och dem visade mig hur man gjorde och alla gör det bara så så jag visste inte har läst och kollat alla filmer om reglerna men endå så vet jag inte att man inte fick

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja och det är lång historia men kolla min förra ban överklagan så hittar du

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte använda spawnmenu längre

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte använda spawnmenu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka