Accepterad lindgr3ntroi | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindgr3ntroi

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/LINDGR3N/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SysslarN

Vad är din discord tagg? lindgr3n#9086

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte , dem som gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och plockade weed sen kommer det 2 st som skulle plocka. då sitter jag i en buske, helt random kommer dem till min buske och kniv hugger mig. Sen när jag blir ressad av admins, så kommer polisen samma sak igen sätter mig i en buske ingen kan se mig i den... helt random siktar dem vapen emot mig o säger att jag ska gå ut... hur vet dem att jag var i busken ju toggleid!....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att allt var en admin situation. sen kom polisen och tar mig i busken... syns inte eller något ens dem använde toggleid!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inge tidigare bans bara en varning för att jag körde fort i staden o det var inte tillåtet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? NEJ

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte försöka snacka om ooc saker halvt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka