Accepterad .Lindberg. | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Lindberg.

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199362078519/

Ditt Hex-ID: steam:1100001538df737

Vad är din discord tagg? Lindberg#1577

Vem var det som bannade dig? blanco

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja tror att blanco valde att banna mig för att jag körde med en cross och rammlde av sen powergainade jag lite jag sa aj osv men de var lite powergaiming förstår varför han bannade mig och jag är ledsen över detta och kommer it göra om det vet att jag gjort fel!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja var vid ett garage och lägga in mitt vapen och efter jag hade stahsat så såg jag en cross och tog den sen körde jag iväg och min kompis körde på mig och jag sa aj men rpade knappt på de sen krockade jag och rpade lite på de och jag fattar att detta är väldigt fel gjort av mig och ni kommer inte se detta ske igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel till 100% och jag fattar de själv är ledsen över att jag gjorde såhär och ni kommer inte få se detta ske igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tror att 2st = pwg och 1 fearrp och 2 suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat tagit vdmen seriösare och rpat mycket mer en vad jag gjorde jag hade kunnat lagt t.ex me svimmmad eller nått liknande, jag har lixsom skola imorgon och de hade vart kul att kunna rpa för jag gillar verkäligen denna server!

Har du lärt dig någonting efter din ban? efter min ban har jag lärt mig att de är inte värt att powergaima för de slutar alltid med ban och så förstör de bara rpn så himla mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka