Nekad agent2246 | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

agent2246

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Agent22464343434343/

Ditt Hex-ID: steam:1100001486b4cff

Vad är din discord tagg? agent2246

Vem var det som bannade dig? Shabbe

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-10 164250.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte sa aj och skrev någora /me

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bil från en matbutik och en klädesaffär och så fick bilen sladd och flög in i en stolpe. Jag körde vidare då jag snackade med min farsa och inte hade möjlighet att prata ig. fattar att detta va fel kommer inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna är korrekt i teorin men staffen kunde tagit mig i staff samtal och pratat med då bannen va så kort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare banns som jag tagit lärdom av genom att prata med staffs och förstå mitt misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle såklart rpat på skador men jag hade inte riktigt möjligheten men det gör inte situationen okej för de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag får vänta på de som händer irl och ta de ig lite snabbt. Jag brukar inte göra detta misstag och de ska inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka