Accepterad Limpish | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpish

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 6 April 2006

Vad heter du på discord? Limpish#4487

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 15:00 - 00:00
Helgdagar: ca 13:00- ca 05-06:00

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sen multistaden men tagit några pauser här o där. Nu har jag spelat ett tag och har ingen plan på att ta en paus eller lämna.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt så kommer jag att hålla god koll på min omgivning och ta åtgärder om någon gör fel.
Mitt mål som servervakt är inte att "leta" efter folk som gör regelbrott utan rpa som vanligt och på den vägen ta åtgärder mot folk som gör regelbrott. Jag kommer att ta klipp på mina handlingar och skicka in de klipp där bannlysningen måste förlängas.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag känner att det finns mycket fel i rollspelandet som inte är lätt för staffs att se då de inte alltid kan vara med och delta. Detta säger jag från mina egna erfarenheter då jag tidigare varit Trainee. Som servervakt kan jag ta åtgärder mot de som händer i min omgivning så att staffsen kan sköta viktigare arbete.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer hålla koll på min omgivning för att se till att alla sköter sitt i rollspelet och följer de regler som finns här på Unive. Istället för att kicka eller svbanna direkt vid små fel så kommer jag genom /msg säga åt spelarna att dom gör fel och ge dom en chans att ändra på sitt rp, annars kommer åtgärder tas. Sker det uppenbara regelbrott så kommer åtgärder tas direkt. Om det sker grovare regelbrott som kräver en åtgärd längre än 1h ban så kommer jag svbanna för tillfället och skicka in ett klipp på personens handlingar i #servervakt-bans chatten så att högre uppsatta kan förlänga bannlysningen. Jag kommer vara en god "förebild" i rollspelet och hjälpa andra att förbättra sitt rollspel. Jag har över 2.600h på FiveM och har en hög rp nivå och bidrar till utvecklade scenarion. Har spelat på flertalet servrar och även ägt servrar. Detta har gjort att jag har stor kunskap inom regler och rollspel generellt vilket är viktigt att ha som servervakt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är alltid trevlig mot mina medmänniskor och personerna i min omgivning. Jag vill alltid göra rätt för mig och tar in den kritiken jag får. Jag kommer ta opartiska beslut och kommer inte använd min servervakt roll som en "fördel" för mig och kommer ej abusea den. I mitt rollspelande så är jag väldigt social och hänger ofta på tätbefolkade platser där mycket sker. Vid dessa platser sker mycket regelbrott som ej alltid kanske märks av med tanke på mängden folk där och då kan jag ta åtgärder mot detta. Även när jag hänger i små folkklungor så kommer jag hålla koll på omgivningen. Jag har bra koll på regler och håller mig alltid till dom. Som servervakt är det extremt viktigt att ha koll på de regler som finns på servern då det är utifrån dom handlingar sedan ska tas när man stöter på regelbrott.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till och ta åtgärder mot de regelbrott som sker i min omgivning. Det är väldigt svårt för staffsen att ha koll på allting och därför har man som ansvar som servervakt att hålla koll i sin omgivning och ta åtgärder eller upplysa staffsen om regelbrott. Jag vill se till att Unive är en plats där alla trivs och där så få regelbrott som möjligt sker. Alla ska känna sig respekterade och vilja fortsätta rollspela på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har tidigare varit Trainee så har god koll på alla commands som används inom servervakt-rollen och även staff-kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, endast Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka