limpannilsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199081827760/
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Nilsson*
Vad är ditt discord namn? Limpannilsson#2357
Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 1998
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en helt vanlig kille som har det väldigt svårt i livet då han föddes med skilda föräldrar. Det tog väldigt psykist på han han växte upp. han hade en mamma som var alkolist o en pappa som var kriminell så han valde att gå i sin pappas fot spår så idag lever han som yrkes kriminell o gör allt för o få tag i droger så han kan försörja sig varje dag. Han sitter väldigt hårt i ett tungt missbruk o skiter helt i sig själv. Men han ställer gärna upp o hjälper andra o är trevlig o lugn men mot sig själv är han djävulen tyvärr. han skulle inte bry sig om han dör vilket dag som helst han är ett gatubarn från start o vet hur man krigar sig fram. Men han försöker verkligen nu o hitta tillbaka till sig själv o verkligen bli den bättre personen. han vill hitta sin stora kärlek i livet o skaffa sig en egen liten familj. Men livet har tagit hårt på han men nu ska han försöka o göra allt för o försöka skaffa sig ett bra jobb o en laglig ekonomi. Så tom som han heter ska göra allt för o lyckas med sitt liv o aldrig mer falla tillbaka till sitt hårda missbruk. Han har hela livet framför sig då han bara är 27 bast o han har otroligt stora intressen för o skruva med bilar det är som en lugn terapi för honom så att tankarna på missbruket försvinner för stunden. Han är väldigt uppfinnig av sig också men största problemet han har är sina diagnoser som ADHD o autism o dyslexi som han kämpar med utöver sina demoner han har djupt inom sig.
Varför ska just du bli whitelistad? För är en otroligt rolig människa o RPa med o försöker alltid komma med bra scenarion samt ha otroligt kul med människor. O gillar verkligen o se hur människor kommer framåt i RP världen! O kan jag hjälpa till så gör jag gärna det hjälper dem flesta som frågar efter hjälp!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som jag skrev är en rolig människa o RPa med o försöker alltid komma med bra förslag på saker o ting. O sen är det för jag verkligen hittat mitt favvo server som jag verkligen trivs på!
Hur hittade du Unive? igenom en del kompisar som tipsade om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att komma framåt o lära mig massa otroliga saker om det! Och ha kul framför allt o träffa nya människor!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har spelat på unive som icke whitelist o det jag sätt från servern är helt magiskt så otroligt bra människor!
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Nilsson*
Vad är ditt discord namn? Limpannilsson#2357
Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 1998
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en helt vanlig kille som har det väldigt svårt i livet då han föddes med skilda föräldrar. Det tog väldigt psykist på han han växte upp. han hade en mamma som var alkolist o en pappa som var kriminell så han valde att gå i sin pappas fot spår så idag lever han som yrkes kriminell o gör allt för o få tag i droger så han kan försörja sig varje dag. Han sitter väldigt hårt i ett tungt missbruk o skiter helt i sig själv. Men han ställer gärna upp o hjälper andra o är trevlig o lugn men mot sig själv är han djävulen tyvärr. han skulle inte bry sig om han dör vilket dag som helst han är ett gatubarn från start o vet hur man krigar sig fram. Men han försöker verkligen nu o hitta tillbaka till sig själv o verkligen bli den bättre personen. han vill hitta sin stora kärlek i livet o skaffa sig en egen liten familj. Men livet har tagit hårt på han men nu ska han försöka o göra allt för o försöka skaffa sig ett bra jobb o en laglig ekonomi. Så tom som han heter ska göra allt för o lyckas med sitt liv o aldrig mer falla tillbaka till sitt hårda missbruk. Han har hela livet framför sig då han bara är 27 bast o han har otroligt stora intressen för o skruva med bilar det är som en lugn terapi för honom så att tankarna på missbruket försvinner för stunden. Han är väldigt uppfinnig av sig också men största problemet han har är sina diagnoser som ADHD o autism o dyslexi som han kämpar med utöver sina demoner han har djupt inom sig.
Varför ska just du bli whitelistad? För är en otroligt rolig människa o RPa med o försöker alltid komma med bra scenarion samt ha otroligt kul med människor. O gillar verkligen o se hur människor kommer framåt i RP världen! O kan jag hjälpa till så gör jag gärna det hjälper dem flesta som frågar efter hjälp!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som jag skrev är en rolig människa o RPa med o försöker alltid komma med bra förslag på saker o ting. O sen är det för jag verkligen hittat mitt favvo server som jag verkligen trivs på!
Hur hittade du Unive? igenom en del kompisar som tipsade om servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att komma framåt o lära mig massa otroliga saker om det! Och ha kul framför allt o träffa nya människor!
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har spelat på unive som icke whitelist o det jag sätt från servern är helt magiskt så otroligt bra människor!