Nekad LimpanJR | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LimpanJR

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
92
Reaction score
6
Vad ska gänget heta? OZ Nätverket

Vad är ditt discord namn? limpanj

Ditt födelsedatum: 9 December 2005

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? JA! Mina tidigare erfarenheter har hjälpt mig väldigt mycket inom gäng RP i servern då jag har fått lära mig vikten utav den sociala rollspelet samt hur det kan vara bra att dra ut på små scenarion såsom vapen leveranser för att utveckla och göra scenariot mer realistiskt

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? zveft/sky/dulle/dripape/albinandrta

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Alla har krim,

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Street då det är det vanligaste i Sverige samt då kan vi satsa mer på territorium samt droger. Detta gör det även lättare att smälta in i samhället

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag har tidigare vart boss över gäng och där har jag lärt mig att vara bestämd och alltid vara redo på att stå för mina medlemmars agerande och stå för konsekvenserna, jag har även lärt mig att dem flesta uppskattar lösa problem genom social rp och därför tycker jag att jag gör det rätt bra då jag alltid försöker styra upp möten mellan gäng för att minska skjutningar och onödiga krig och istället utveckla en relation som leder till handel istället.

Vad är din vision med gänget? Min Vision är att utveckla ett gäng som har handel i störst fokus och jobbar på ett sätt som gör oss osynliga för alla, samt ska vi jobba fram oss till att äga en drog producering för att sedan starta ett system som gynnar oss rätt bra, med hjälp utav dessa två kommer vi lätt kunna hålla oss högst i kedjan utan att skapa onödiga krig och konflikter.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Genom att ha Social RP i högst fokus kommer vi satsa på långvariga scenarion där vi utvecklar det för båda parterna då vi undviker den tråkiga rpn där det konstant skjuts och rånas och istället försöka göra mer vettiga saker såsom stora leveranser genom hela stan som tex en lastbil med flertal vapen som transporteras från sandy till hamnen och mycket mer.

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka