Accepterad LimpanJR | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LimpanJR

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
95
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043090704/

Ditt Hex-ID: 1100001408a9910

Vad är din discord tagg? limpanj

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild (111).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Wux valde att banna mig på grund av att jag ej valde att hoppa ut när polisen riktade, då tyckte han att det är fearrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var på en skottlosning och när jag hoppade in i bilen så anlände polisen när vi satt i bilen och börja skjuta och enligt mig är det fel då vi ej är ett hot för dem sedan körde vi iväg mot hellraisers och blev pittade där och där riktade dem på oss men jag valde att köra iväg då dem försökte döda oss för en kort stund sen sedan och det är varför jag fick bannen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig är detta en felaktig ban då jag försöker undvika dem pga av det som hände innan och det är att dem försökte döda oss och vilken människa som helts skulle nog agera likadant då ingen stannar upp åt dem som försöker ta livet av dem, samt kan jag förstå att ni vill att vi sak ha roligt för både parterna men det är ej kul fall polisen vid alla fall väljer att döda personen för att undvika social rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad men kommer ej ihåg för vad men det kan vara för lall och sunt förnuft och det har jag lärt mig att det är ej accepterat i unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde istället för att åk stanna upp och låta polisen göra det dem ville göra samt försöka göra det bästa utav det för att öka sociala rp nivån i servern annars kunde jag kliva ut ur bilen och kanske börja springa på fots och låta dem senare ta mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja! att försöka värna på mitt liv mer samt att låta polisen vinna lite mer scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka