Nekad LimpanJR | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LimpanJR

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
95
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043090704/

Ditt Hex-ID: 1100001408a9910

Vad är din discord tagg? limpanj

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (173).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad på grund utav användning utav fusket tzx som hjälper mig på vinna varje skottlossning samt hitta alla som jag söker

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. när jag spelade på unive så använde jag tzx och detta hjälpte mig under skottlossningar och annat och detta användes självklart utav fler personer med detta program fick jag även möjligheten att hela mig själv och göra mina fordon snabbare samt laga dem, men innan jag blev bannad så hade jag inte spelat på ett tag och återvände för att se mig själv klackesko bannad utav 320.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var inte en felaktig ban då jag använde tzx som hjälpte mig som jag vet är emot reglerna och hoppas att jag kan få chansen att visa hur man ska bete sig på unive och visa hur kvalitets rp ska se ut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare vart bannad för fear rp och detta har lärt mig att värna för min karaktärsliv som höjer kvaliteten inom rpn som hjälper alla ha en bra stund samt utveckla servern

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att inte bryta emot reglerna och använda fusk skulle jag kunna rpa som normalt och utvecklat det sociala rpn som i sin hand nyttjar minupplevelse samt andras och meddela Staff om alla regelbrott

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att Unive inte tolererar någon slags regelbrott och kommer inte göra undantag för något och att bara rp med hög nivå tillåts på denna servern. men fall jag blir unbannad kommer jag börja satsa på polis samt sjukvårds rpn för att utöka sociala rpn och detta jag kommer göra annorlunda är att inte bryta emot någon slags regel någon mer samt att uppmuntra alla till bättre social rp samt kvalitet över snabba scenarion som inte utvecklas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka