Nekad klartgrabbenskadiska | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dukommeringenstans

Icke Medlem
Meddelanden
559
Reaction score
187
Blacklist-referens
ID: 815 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: TZX Loader
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-17
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv blev tillkallad för pc check han hittar en tzx loader på min dator han har inget bevis på att jag har tagit användning av detta eller något eller när jag ens öppnat loadern. senaste gången jag öppnade tzx laodern var i vintras jag körde inte här då

Tar du ansvar för det som hände? tar ansvar öövere att ja hade det på datan men ni kan kolla senaste gången ja använde de

Vad har du lärt dig sedan dess? att inte ha ett fusk på datan fast ja har inte rört loadern sen ja kom tillbaka

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag har inte fuskat på unive sen jag kom tillbaka jag fuskade innan jag kom tillbaka på avena

Har du bevis som stödjer din överklagan? n

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

vet att man inte får ha fusk på datorn men jag viste inte ens att jag hade detta fusk på datan för de var för lång tid sedan drygt 1 år sedan jag hade detta fusk, jag var inte ens inloggad på det hade provat det fusket 1 gång förut o köpte jag 1 dag key o det var för drygt 1 år sedan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff
kom pm

Asså Jag var bannad för fusk köpte unban så får jag ban för samma fusk bara för jag glömde radera det ni vet ju själva att ja intr använt det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka