Inaktuell LimpanJR | Ansökan till Staff [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LimpanJR

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
92
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Ditt discordnamn: limpanj

Ange ditt födelsedatum 9 December 2005

Varför ska just du bli staff? Anledningen till varför jag ska bli staff är att genom alla mina år som jag har spelat på Unive så har jag sett en massa problem i servern som behöver rätt personer samt mogna som har tidigare erfarenhet för att lösa dem, Därför tyckte jag att jag bör söka till staff för att kunna använda mina erfarenheter från tidigare servers för Unives bästa och för att se framgång i denna server. Jag är ganska aktiv rättvis samt snabb, och väldigt duktig på att hitta lösningar på problem för att optimerar spelarnas upplevelse. Jag kan garantera att mina kunskaper kommer leda till serverns uppväxt och framgång för att få unive till en av världens bästa servers

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att den kriminella rp inte funkar då mycket har blivit till 100k or die och mycket utav det sociala har försvunnit och allt står på makt och pengar. Enligt så kommer lösningen vara att sänka massa vapen samt fordon och ta tillbaka dem gamla scripten så ett gäng styr en produktion av en drog och minskar onödiga konflikter och maximera sociala rpn så som det var 2021-2022.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att specca alla medlemmar och ta reda på vilka som sänker sociala rp och ta åter gärder så kommer vi försiktigt rensa de dåliga samt uppmärksamma dem förebilderna i servern som visar hur social rp går till så fler följer rätt fotspår samt kan man försiktigt påbörja rensning samt testning utav vapen så allt jämnas ut och mindre skottlossningar sker, själv tycker jag att skottlossningar hända sällan för att göra det så realistiskt som möjligt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är en av dem viktigaste faktorerna till att få en server till sin framgång, men att agera professionelt sker genom att visa andra hur man jobbar som förebild samt alltid bemöta alla på ett fint sätt och att aldrig tolerera fel för att visa att man verkliga inte är där för att lalla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag är ganska upptagen person men lyckas alltid planera mina dagar rätt bra och ser till att jag har minst 5 timmar varje dag för mig själv så att kunna balansera tiden kommer ej vara ett problem samt kommer jag vara rätt noggrann med att prioritera Staff arbetet då det är viktigare än RP och självklart kommer jag rp lite när servern inte är lika aktiv för att se till att alla får den bästa stunden i servern

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på Unive sedan det hette Multistaden så det har vart ett tag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! jag har haft en massa tidigare erfarenhet inom flera engelska servers där jag har vart mod därmed sr mod

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka