Nekad Limpan22 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limpan22

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Alexander i värkligheten.

Vad är ditt discord namn? kebabsvbarvaren3310

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Daniell andersson och han är 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är snäll, rolig och omtänksam. han tänker på att alla ska ha det bra och att alla ska ha det roligt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Daniell är just nu 18 år gammal, han har bott i staden unive ett tag nu och han gillar värkligen denna staden så nu hade han tänkt att försöka bli medborgare för att kanske kunna skaffa ett jobb på bilfriman eller mekonomen eller något roligt och bra jobb. Hans intressen är fotboll och basket, han brukar spela både fotbloll och basket på sin fritid. Han brukar även spela en del tv-spel för det gillar han också mycket! Igår när Daniell var ute på en promenad så kom en person fram till honom och frågade om de kunde bli kompisar och Daniell sa såklart ja för han känner inte så många i staden, sen dess har han och hans nya kompis vid namn Valter bara tagit det lugnt! Men nu börjar det lite jobbiga. När Daniell var typ 10 år gammal så dog hans farfar och de förstörde nästan hela hans liv eftersom de var jätte nära varandra och gillade varandra jätte jätte jätte jätte mycket! Daniell låg och grät flera timmar om dagen ibland åt han inte eller drack något alls, när det gått ungefär 2 veckor efter hans farfar dog var han fortfarande ledsen och arg för att han saknade sin farfar så mycket. efter cirka 3 veckor var det dags att gå på begravning och Daniell klarade inte ens att gå in i kyrkan. Han föll ihop på golvet och började gråta. när dett gått 2 månader efter att hans farfar dog så började nästan allt bli som vanligt igen och han började bli glad och började hänga med sina vänner igen. Han började på innebandy och det tyckte han var väldigt roligt. Han blev väldigt bra tillslut och började i ett bättre lag för att kunna utvecklas ännu mer inom sporten. Men en dag så började allt vända och Daniell blev kriminell och började sälja droger, för att tjäna pengar och kunna ha råd med nya kläder samt moped. Han började göra grova brott och åkte en gång in i fängelse, där satt han i 2 år för grovt vapenbrott och nu har han precis kommit ut och leter efter nya vänner och ett jobb i staden. Det är där han befinner sig nu!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion som många människor på servern kommer att minnas och att alla spelare har det roligt. samt jag kan bidra med en realistisk rp med väldigt social rollspels nivå samt att spela för att alla ska ha det roligt i scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar så att alla har det roligt i ett scenario samt att man alltid inte vinner i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. rdm är när man slår/skjuter någon utan anledning. 2. vdm är någon använder sitt fordon som vapen för att köra på någon. samt sen kan jag säga en sak till och det är meta gaming och det är om man tar information från discord eller andra plattformar utanför din karaktär.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, inte tagit sin intervju i tid.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka