Nekad limpan1891 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpan1891

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Limpangillarkaka

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag har inget karaktär ännu eftersom jag inte får spela i servern.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? När jag har en karaktär skulle jag beskriva den i, nyfiken,impulsiv och målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill bli framgångsrik igenom att hitta ett jobb, skaffa nya kompisar/spela med kompisar och generellt bara ha roligt med kompisar etc

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan nog bidra med glädje och ett seriöst role play som förmodligen kommer inspirera andra att spela ännu mer seriöst.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Prioriterar en bra och rättvis rollspelsupplevelse över att alltid själv gå vinnande ur situationer. Och att man inte alltid behöver vinna liksom.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte eftersom jag inte spelast för servern förut

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man ska vara respektfull och inte toxic, ingen racism eller nazism. Och att man ska vara respektfull emot staff.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget mer att det skulle vara väldigt kul att få uppleva spela i denna server

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
Ja jag har fixat det nu så jag heter Limpangillarkaka på båda

Hej!

1774891945245.png1774891956837.png

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär - Skriv namnet du planerat att din karaktär ska ha.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - Beskriv karaktärens bakgrund.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka