Accepterad limpan0404 | Medlem ansökning(wyklez.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

limpan0404

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liamonstick

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes på Kristianstad lasarett 1997, det var där han fick sin dialekt. Noah bodde med sin syster, mamma och pappa. Han är det yngre barnet. När Nooa var 4 år blev han sjuk i astma och allergi mot bland annat hundar och katter. Noahs pappa fick jobb i Göteborg när Noah var 13, ett välbetalt jobb till skillnad från föräldrarnas andra jobb, vilket ledde till att familjen flyttade till Pixbo, en förort till Göteborg. Han började skolan där och träffade nya vänner och trivdes där. Tiden gick och det var gymnasiet där han läste ekonomi och valde juridik, vilket ledde till att han läste lite juridik. Han hade verkligen svårt att hitta möjligheter att studera, vilket resulterade i att han fick ett E i sin andra. För det tredje kom han lite mer igår och hittade nya studiesätt och lyckades faktiskt få bättre betyg. Han fyllde 18 år i julas och fick gå på barer där han lärde sig om droger, insåg att han kunde tjäna mycket pengar och även gillade känslan av att röka. Men det hindrade inte Noah från att slutföra skolan. Han har inte riktigt sysslat med droger än, bara rökt 5-6 gånger. Noah undrade verkligen om det var ett klokt val att ta en väg han inte lätt kunde ta sig ur. Samtidigt kom han i mål och allt var i E-B klass, det var just hans styrka. Noah var nöjd med sin undervisning och planerade att söka sitt första "riktiga jobb" på Donken, där han arbetade flitigt i två år. Noah hade redan lite mer tid än han var i skolan, vilket gav honom tid att gå till gymmet. Studier gick bra under två år som bodde hemma, men efter de två åren kände han att han ville ha en egen lägenhet, Noah var nu 20 år gammal. Samtidigt som han flyttade hemifrån bytte han jobb och började jobba på ica. Han började spara mer och mer pengar till mat, så han äter mindre. Noah tycker att detta är bra eftersom han kommer att fortsätta sin träning och det kommer hjälpa honom att gå ner ännu mindre i vikt. Detta ledde till att hon fick diagnosen anorexi, en mycket hemsk diagnos. Detta ledde så småningom till att hon blev inlagd på sjukhus och fick den hjälp hon behövde. Tiden gick och Noah blev bättre, han var 24 år och han planerade att lämna Göteborg, lämna allt bra, allt dåligt. Det var augusti 2021 och han lämnade Göteborg för en främmande stad...

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bira till mycket bra rp för båda personerna i tex ett scenario . med min unika karaktär så kommer de bli många roliga och glada stunder för båda mig och personerna i servern hoppas jag .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska kunna spela på bådas sida i ett scenario, att man ska inte bara gå på att man själv ska vinna scenariot . så därför ska man inte försöka vinna själv annars är de inte ett bra rp

Hur hittade du Unive? kollat mycket på unive på twitch och verkar som en skit bra server, plus blivit tipsad av många kompisar

VIdare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Tillbaka