Nekad limpan0404 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

limpan0404

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198984098422/

Ditt Hex-ID: 11000013d067276

Vad är din discord tagg? liamonstick

Vem var det som bannade dig? nayaliciouz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-28 211645.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen fearrpa och för att jag låtsades vara afk. Jag trodde att jag hade quitat unive jag var säker på det jag hade typ inte sovit något så jag tänkte inte efter så jätte mycket. Sen skulle jag gå ner och käka för jag hade inte ätit på hela dagen och sen fick jag gå igenom hela scenariot för dom hade tydligen tagit mig th vilket jag tycker är lite brist på socialrp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vakna nyss skulle och skulle gå ig och testa min nya handling på min bil och sen aa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att den var ganska felaktig då dom aldrig drog bad mig komma sup eller något och det är ju brist på socialrp att ta mig i th.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 3 tidigare banns de va att jag glömde rpa på skada men som sagt lär mig efter mina misstag och nu blev den en till utan rpa på skador, och sen har jag en för fearrp men har lärt mig att man kan förlora scenarion och inte vinna hela tiden, sen för jag körde för snabbt utan för polisstationen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla en extra gång att jag hade f8 quitat och inte stått afk

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka