Accepterad Limp4nzz | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limp4nzz

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? Limp4nzz#1976

Ange ditt födelsedatum 24 November 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommaren så är det typ mellan 12-02 om jag inte har något annat planerat

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag började spela på unive för typ ett år sen men sen så fastnade jag inte så mycket för servern och testade andra servrar och andra spel men sen vid jul så började jag på unive igen och jag har inte tröttnat på unive sen dess

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad typ 20 gånger men min senaste ban var typ för 2 månader sen.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en som tar ansvar och abusar inte sina perms och använder dom på ett bra och rätt sätt. Men en servervakt egentligen är bara en vanlig medlem som har makten att rensa servern från lallare men en servervakt ska inte leta banns eller kicks utan en servervakt ska låta problemen komma till en istället för att leta efter problem. En servervakt ska också dva bilar som bara står mitt i vägen och är trasiga för det är orealistiskt att en bil är flippad och ingen är vid den och jag tycker att det är tråkigt när folk bara lämnar sina bilar för att dom vill ha dom lagade till nästa restart.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle säga att jag är lämpad att vara en servervakt för jag har erfarenhet att vara servervakt för jag var det innan det bev wipat och jag tycker att det är viktigt att istället för att banna folk för det lilla minsta så ska man antingen skriva en /m eller kicka personen. Jag har alldrig fått indragen sv när jag har varit det och har aldrig blivit bannad nar jag var sv och jag håller alltid en bra ton mot alla och svarar i pm snabbt. Om jag har bannat någon och dom vill se klipp så kommer jag alltid skicka klippet och jag är alltid trevlig och har bra ton.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt för mig är någon som tar ansvar för sina perms som man har blivit anförtrodd att ha och en bra servervakt ska inte banna folk för det lilla minsta och om det är en nya spelare på servern så om den personen gör något milt så kan man kicka istället för att banna för då kan den personen koppla unive till att man blir bannad för det lilla minsta men om det är någon som gör något grovt så ska man ju såklart banna personen. En bra sv ska folk se upp till och man ska inte bli bannad hela tiden utan man ska bidra till en bra rp nivå till servern.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption/abuse är om du lallar på ett hustak och du ramlar ner från huset så ressar du dig själv istället för att rp sig fram eller om ens kompis gör något fel så bannar man inte sin kompis och det är fel och då ska man inte ha sina perms om man inte kan använda dom på ett rätt sätt.

Din servervakts ansökan har blivit godkänd
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka