Accepterad Limitod | Chef-jobb ansökan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Limitod

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
18
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Limitod#1400

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? I 10 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag främst vill göra är att få jobbet att bli aktivt igen. Med ett aktiivt bolag så kommer det mesta komma med tiden, fler vill jobba, fler vill köpa båtar och det blir en roligare rp inom jobb. Jag har tidigare varit chef på båtbolaget och jag har fått höra från flera staffs att det aldrig va så aktivt som det var under min chefs tid där. Vi hade bra, seriösa och roliga kollegor vilket gjorde att man blev motiverad av andra inom jobbet. Det jag vill göra med båtbolaget att det ska bli en vana/norm att alla ska kunna köpa en båt. Jag vill att båtar ska användas mer, och för att få det så måste jag sätta ner foten och vara kreativ. Jag har planer på att t.ex anordna båtrace runt hela mappen, båtmeetup och en slags gala vid vattnet. Detta är för att jag ska få folk att köpa fler, snabbare och "coolare" båtar medans vi har en rolig rp på jobbet och företagets drivs som aldrig förr.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit Chef på båtbolaget, jag har tagit lärdom och erfarenhet av den tid som chef. Jag vill kunna ta de erfarenheter jag redan har från IRL samt dom rp erfarenheter som Chef. Jag har i 2 år nu varit försäljare inom två yrken, jag har alltid tyckt det varit kul och jag kom väldigt långt som försäljare irl, därför vill jag kunna dela vidare de kunskaper till andra som har ansökt till att jobba på Båtbolaget. Jag har även jobbat inom kök irl, detta gör att jag är väldigt bra på att ta och ge konstruktiv kritik, även att guida och vägleda nya inom yrket. Med de erfarenheter från verkligheten och chef erfarenhet från Unive kan jag garantera att jag kommer vara den vassaste chefen på Unive.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag går i gymnasiet vilket gör att jag är aktiv efter 16.00 tiden på vardager. Jag är även deltids anställd som kock vilket gör att jag jobbar ca 2 gånger i veckan. Därför tänker jag att jag ska ha bra och erfarna medarbetare som kan ta egna beslut när det krävs. Det har tidigare funkat väldigt bra med att ta ett sådant ansvar samtidigt som man har jobb då jag har varit staff, då behöver man vara ännu mer aktiv. Med det vill jag säga att jag kommer vara aktiv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Jajemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka