Accepterad LilSqueker | Medlem ansökning [kanelbullen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilSqueker

Icke Medlem
Meddelanden
1,685
Reaction score
36
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lilsqueker/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Cyrano#1578

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Han är 22 år, född den 1 Juli 1999 kommer från Sverige. Han har växt upp i en väldigt fattig stad med väldigt fattiga föräldrar. Han har därför haft en väldigt tuff uppväxt där han vid tidig ålder kom in i det kriminella. Han var typ runt bara 7-års åldern när han kom in i det kriminella ordentligt. Då han började hänge med äldre killar som vill göra grövre brott då han endast tidigare hade snattat mycket och vissa dyra saker som klassas som stöld. Men iallafall så utnyttjade dom äldre grabbarna att han var så ung, dom använde honom för att ta sig in på vissa ställen då på grund av att han var så hemskt liten. Åren gick och han blev äldre och äldre och han blev inblandad i många rån, som t.ex. på sin loka kiosk. När han blev 15 fick han en bil av sin pappa, han var jätte glad först och fattade inte hur hans pappa hade råd med den, men det visade sig att han hade rånat en kille och tvingat han att skriva över bilen på pappan och sedan efter mördat honom. Men han var ändå glad för det var iallafall en bil. Efter att han hade fått bilen så började han hänga ännu mer i centrala delen av staden. Han började bli föraren för alla rånen och inbrotten då han hade en bil. Men han är en snäll person utanför hans kriminella tid. Han har alltid gillat att umgås med folk och lära känna nya människor och skaffa nya kompisar, men det blev dom kriminella grabbarna som blev hans riktigt första vänner. Men vid ett rån gick det snett dom andra grabbarna blev påkomna och fängslade. Han kom undan dock, men nu är han helt ensam utan några kompisar alls. Han började sitta hemma mer och mer framför skärmar och sånt eftersom han inte hade några kompisar att vara med. Han hade kunnat köpa en bärbardator av pengarna han hade tjänat på att råna. Han började kolla mer och mer på en platform vid namn Twitch, han började kolla på många streamers och kände att han hade hittat sig själv i det. Han testade att streama några gånger men fick ingen tittare då han hade så dåligt internet så streamen laggade hela tiden. När han satt och surfade runt på nätet en dag och såg några streamers som streamade när dom flyttade, han tänkte att han kanske och skulle flytta och få en nystart på livet, så han packade sina saker och sa hejdå till sina föräldrar och drog. Han hade köpt en liten lägenhet som han kunde betala med hjälp av tidigare rånpengar. Så därför vill han flytta till denna stad för att komma ifrån det kriminella och få en nystart på livet. Han hoppas på att bli egenföretagare och bli en framgångsrik egenföretagare då. Han gillar också att bada, träna och spela spel så klart och streama dem. Han är också en duktig fotbollsspelare eftersom han har spelat fotboll utanför sitt kriminella liv. Han vill samt umgås med folk och bara babbla med dom eftersom det också är riktigt roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till ett seriöst RPande och samt sprida glädje bland mina med spelare, jag har också en liten Twitch kanal med runt 600 följare som jag kommer streama aktiv ifrån. Kanske då och då hjälpa staffsen men något om det behövs. Men tillbaka till mig, jag är en rolig person som är väldigt snäll och jag kan vara omtänksam mot dom som har en lite tuffare dag. Jag RPar alltid seröst men gör det också roligt för medspelarna för meningen är ju att man ska ha det roligt. Men jag följer alltid reglerna ändå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mycket unik och rolig RP. Jag kommer bidra med en varierande RP som gör att det blir kul för motparten och att det blir lite variation på det hela och inte alltid samma scenarion hela tiden. Jag kommer bidra med en sådan social och rolig RP som möjligt och förhoppningvis kommer det ta mig långt. Jag kommer bidra med roliga scenarion, mycket snack och förhoppningvis kommer det leda till vänskap.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att alla ska ha roligt. Alla som medverkar i ett scenario ska tycka att det är kul!

Hur hittade du Unive? En kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka