Accepterad LilM2.0 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LilM2.0

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198997846359/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? LilM2#6013

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Johan Kronvall är en man född 1997 i Stockholm. Han växte upp i en lägenhet i Solna med sin mamma och pappa, hans pappa, Lars jobbade som polis och hans mamma Linda jobbade som mäklare.
Johan har alltid haft ett intresse för polisyrket, han har fått det från sin pappa. Johan gillar att kolla på fotboll, han är ett stort aik-fan då han spelade i aik som liten. Han är även en stor motorcykelentusiast.
Johan hade en bra uppväxt, två närvarande föräldrar, bra betyg och var mycket social. Han hade många vänner och var mycket omtyckt av både lärare och elever. Johan är en respektfull och lugn kille som alltid hjälper till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker är rp är riktigt roligt och det är något jag är bra på, jag har tydliga karaktärsmål och är mogen när det gäller rp. Jag har tidigare varit medlem, servervakt, krim och medlemskapsansvarig på unive men jag slutade rpa. Jag saknar verkligen tiden på unive och därför ansöker jag om medlemskap på unive igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mogen rp och roliga scenarion. Jag gör alltid mitt bästa och jag gillar att utveckla min rp. Jag rpar för scenarion och för att alla ska ha det så kul som möjligt. Jag tror jag hade kunnat gynna rpn på servern så mycket jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara rpar för egen vinning, så som makt och pengar. Man rpar för att motparten också ska ha det bra och gynnas. Ett exempel är t.e.x att om en gängmedlem vet att det han kommer bli kidnappad om han går runt hörnet, så vänder han och åker iväg för att inte bli av med sitt vapen och sitt knark.

Hur hittade du Unive? Spelat här innan, innan det fick jag tips av en vän.

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka