Inaktuell LilM | Ansökan till Trainee

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 11466
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 11466

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad heter du på discord? LIL M#5992

Ange ditt födelsedatum 12 Februari 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? 18:00 - 22:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill hjälpa till så mycket jag kan på unive och kunna vara med och utveckla servern, jag kommer lägga all min tid på att specca och utveckla servern på det bästa sätt jag kan. Jag vill få bort dem lalliga spelarna med karaktärer utan planer som bara förstör för andra. Serverns mående är det viktigaste för mig och därför vill jag hjälpa till. Jag är servervakt och jag tycker det är tråkigt att inte få hjälpa till lika mycket som jag egentligen hadde kunnat göra. Jag vill det bästa för servern och jag vill att alla ska kunna rpa på den utan lall. Hög rp nivå är också något jag sträver efter som servervakt, medlem och eventuellt trainee. Det hade varit en äran att få bli trainee och jag hade tagit mina uppgifter och min roll väldigt seriöst. Jag är väldigt social och bra på att prata så att ta support ärenden är inga problem. Jag är också väldigt mogen och kan ta mogna/vettiga/igenomänkta beslut. Att specca på drogställen är också viktigt då den kriminella rpn måste vara väldigt strikt. Att få kalla sig trainee och en del av staff teamet hade varit en stor äran och jag hade tagit min uppgift på väldigt stort allvar. Det är en dröm att få va med och hjälpa till så att ja känner att trainee hade varit det rätta för mig.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Specca olika scenarion för att se till så att allting går rätt till, öka rp nivån genom att banna lallare och andra oseriösa/dåliga rpare. Jag kommer vara aktiv på servern (3-4 timmar varje dag) samt discord. Jag kommer vara väldigt aktiv med överklagan, reports, support ärenden och tickets. Jag vill hjälpa så många som ja kan och öka rp nivån satt alla har det så bra som möjligt och tycker det är kul att rpa på unive. Noclippa och dva bilar kommer jag också göra eftersom jag hatar att krocka med tomma/trasiga bilar. Serverns välmående kommer vara min högsta prioritet och jag kommer göra allt för att servern ska va så bra som möjligt. Jag hade alltid försökt att vara så tillgänglig som möjligt och svara på dms om frågor och annat. Jag hade hållit koll i discord och se till satt allting går rätt där med. Att vara aktiv på servern är mycket viktigt men att vara aktiv på de tider som det är mest folk inne är nog jätte viktigt, då jag är inne på server när det händer mest saker (18-22) så känner jag att trainee hade passat mig eftersom ja inte gör så mycket saker på min karaktär, han kör oftast runt i en x7a och latar sig. Jag vill förändra lallandet vi har på servern då det är ett stort problem med oseriösa spelare, det känner jag att ja kommer ha mycket koll på.

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 3 månader

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte varit staff på någon annan server dock så är jag servervakt på denna server och jag har god kunskap inom commands osv... Jag kan de flesta commands och jag är en väldigt trevlig, mogen och vänlig person vilket jag tycker är väldigt viktig som trainee. Jag kan ta mogna och bra beslut som är igenomtänkta, jag vill alltid det bästa och jag gillar att hjälpa till samt jag är rätt så bra på att läsa och skriva (vilket är viktigt om man läser överklaganden osv...). Jag tycker att jag fyller alla kriterier för att bli trainee och förtjänar att bli trainee på unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/svban (id) banna någon i 60 minuter.
/sqlban (id) (längden på bannen) (anledning) banna någon i en viss tid
/sqlunban (speciellt id som kallas hex-id) för att unbanna någon
/giveitem (id) (föremål) (antal) ge spelare föremål
/givemoney (id) (pengar) ge någon pengar
/dv för att radera en bil
/goto (id) för att tpa till någon
/who (id) för att kunna se om personen är tex. Krim, medlem.
/freeze (id) för att kunna frysa en person så den ej kan röra sig
/unfreeze (id) för att kunna göra en spelare till rörelse igen efter frysning
/clearinventory (id) tror jag för att kunna rensa någons inventory
/toggleid för att kunna se någons id
/togglename se någons steamnamn
/noclip för att noclipa
/tpm för att tpa till sin waypoint
/bring (id) för att kunna tpa en spelar till sig
/spec (id) för att kunna specca någon
/setjob (id) (jobb) (rang) för att kunna ge någon ett jobb.
/announce för att kunna skriva ett viktigt meddelande till alla
/sqlsearch (steamnamn tror jag) för att kunna ta reda på någons hex-id
/sqlbanoffline [permid] [Dagar] [Anledning]
/addkey (namn) spawnar in nyckel
/skin /id) Ger skin
/revive (id) återupplivar person
/setjob (id) (jobb-namn) (rang) Ger personen jobbet ingame t.ex polis.
/ooc-skriver i OOC chatten
/sv- skriver i servervakt chatten
/sc- skriver i staff chatten

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag hade passat bra som trainee samt att jag håller tummarna för att min ansökan ska bli godkänd.

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka