Nekad lilllgård | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lilllgård

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? lillgård#3814

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2000

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag minst 5 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/wilia/Downloads/image.png Där har ni min ban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. man har ganska stort ansvar då man kan banna/kicka folk, dva bilar, reviva folk, osv. man hjälper till staffsen med deras arbete ifall man ser ett problem så kan man banna eller liknande. an ska inte åka runt och leta efter problem man låter dm komma till en själv så tar man åtgärder där efter. man är som en mini staff, man rpar normalt bara att man bär på mer perms än en medlem, och bannar ifall folk gör fel. man kan dva bilar som ät trasiga då staffs inte kan göra det hela dagarna. servervakter är oxå som en förebild för vanliga medlemmar. man ska inte bidra med något sorts lall som servervakt då de inte ser så bra ut om servervakter springer runt och slåss på varann som dårar.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill hjälpa staffs och kunna banna eller kicka folk ifall dom gör fel. jag vill även kunna dva bilar då det står jätte många trasiga bilar och det är lite konstigt för rpn om det är trasiga bilar överallt på hela servern. jag vill visa att jag kan bära denna roll och inte abusa den på nått sätt. jag har sett även mycket lall själv och det är inte alltid en staff hinner komma så jag vill ta hand om problemen själv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. typ att man revivar i ett scenario bara för att vinna det, eller att man dvar sin bil sen ringer in den igen så den ska lagas, eller att man kickar personen i scenario så man ska vinna scenariot själv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top