Accepterad Lilleskutt2 | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Haiz

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? fakekingen./Haiz

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2010

Berätta om din karaktär. Alfred Larsson är född i Sverige år 1971-04-07 i Blekinge. Alfred Larsson Började sitt liv bra, han gick i skolan, hade många vänner, en familj som brydde sig om han och allt det där som bara gör livet härligt att leva för en 10 åring]. Alfred Larsson levde lyckligt lottat som ung då hans far var väldigt framgångsrik under namnet Nicholas Larsson, men hur Nicholas Larsson hade fått alla pengar visste inte hans mor Mathilda Svensson eller hans bror Mikael Bengtsson om. Det var en orättvishet i hur Alfred Larsson hade fått alla sina pengar, men det var något som alla skulle få reda på men 6 år senare. Som sagt så är Åke Bengtsson det bra i sin uppväxt i Sverige tills det att han var 10 år gammal för det var då som hans föräldrar sa till honom att de ska flytta till Colombia. Att flytta till Colombia som bara 10 år var jobbigt, Alfred Larsson blev tvungen att ta farväl av alla hans vänner som han hunnit få i Sverige, som han nu inte skulle ha fått kvar i sitt liv. Men Alfred Larsson tyckte aldrig att det var synd om han utan mer för hans bror Mikael Bengtsson som var 16 år gammal hade en tjej och ett deltidsjobb vid sidan av skolan, allt det skulle Mikael förlora på grund utav att hans fars affärer i Colombia. Hösten 2012 var tiden som hela familjen tog flyget till Colombia, Cartagena Och när dem Väl framme i Cartagena vid det nya huset så blev Alfred Larsson förvånad av vad det var för hus som dom skulle bo i, det var ett riktigt lyxhus med en stor utegård som var inringad av en stor en egen lärare i huset som skulle lära sig. Han sa att Alfred Larsson kunde börja i skolan då han redan kunde tyska. Alfred Larsson lärde sig språket snabbt då han hade motivationen till att komma till en riktig skola för att få nya vänner. Alfred Larsson kom ut i den riktiga världen. Vitmålad mur, det var som att se på ett hotell som tillhörde en själv. Alfred Larsson fick aktivitet på dina ans-ställda och började göra sin mamma stolt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Massa bra rp och kommer hitta en socialt rp på Unive och tycker det ska bli spännade att se det nya med Test Medlem osv men jag ska göra mitt bästa för inget regelbrott och det tror jag kommer gå jätte bra för då jag inte har blivit bannad eller nått innan. Ska bidra med mycket /me /sme och mycket att rp på skador och det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att en person inte hela tiden kan vinna att man sina scenarion och att man måste kunna förlora sina scenario och ge vinsten till motpartens situation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ajemän! Rdm betyder Random DeathMatch och betyder att man måste igentligen ha en anledning varför man ska döda en person. Vdm är Vehicle DeathMatch och det betyder att man använder sitt fordon som vapen. Copbait är att man försöker få polisen sin uppmärksamhet. Metagaming är att man tar infomation från discord till ingame. NLR är att man ska inte komma ihåg nått när man har dött. Combat Logging är att man kanske quitar från ett skjut scenario för att inte dö. Powergaming är att man inte rpa på sina skador om man kanske kör in i en vägg men inte rpa på sina skador. Suntförnuft är att man ska tänka på sitt förnuft ifall man gör detta kanske alla kommer försöka döda mig eller att kommer hata mig ifall jag skjuter han osv. Social Rp är att man ska prata med olika Medborgare/Medlemmar istället för att skjuta hela tiden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Absolut jag har 2000 timmars erfarenhet inom rp och det roliga va att Unive va min första server jag spelade på och började rpa på riktigt och därför vill jag komma tillbaka för jag tycker att det är bra rp och man får roliga scenarion osv. Men jag ska rpa på mitt sätt alltså mycket /me och /sme för det är den roligste rpn på /Polisen/Ambulansen/Räddningtjänsten/Mekaniker/Kriminell rpn alla dem kan man använda sig av /sme/me och det ett underlättade sak man kan använda för bra rp!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Asså jag vet inte för jag har ju utvecklat det mesta i dem andra svaren så tror inte det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka