Nekad Lillen103 | Medlem ansökning [.3lza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillen103

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? lillen103

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Allan Kali och är 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är en väldigt sprallig och rolig person som har mycket energi. Han är alltid på gott humör och bidrar alltid med ett glatt leende.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakgrund är ljus då han gick i skolan och hade väldigt mycket kompisar och var otroligt bra i skolan. Han var inte med fel människor eller något utan höll sig till att vara med sina kompisar och mecka bil. Hans intresse är alltså att mecka fordon. Han gick fordon på gymnasiet och hans framtid var verkligen mekaniker. Han fick jobb på mekonomen och hade verkligen en glad framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en energi full, rolig rp. Jag kommer vara väldigt seriös och bidra med bra social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för att du ska ha kul utan tänker efter och gör så båda sidorna av scenariot har kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det var längedsen och jag lärde mig verkligen att man inte ska hålla på utan att vara seriös hela tiden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft och det är att man alltid ska tänka två steg innan man gör något och tänka som i riktiga livet. Nlr är att man inte får komma ihåg något efter man ha dött av scenariot. Fear rp är att man ska värna om sitt liv och om någon riktar ett vapen mot dig så ska du verkligen spela rädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka