Nekad lillen. | Ban Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lillen.

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-avgasen-adj3 — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: pittar polisen, sedan skjuter mot polisen när det inte är sista utväg
Bannad av: Alec
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag jagade en person som tidigare hade skjutit mot mig. När jag kom nära han och sköt tillbaka kom polisen upp bakom mig och började jaga mig. Samtidigt märkte jag att min bil inte går som den ska, vilket gjorde situationen ännu mer stressig.

Jag hoppa ut ur bilen för att skjuta däcket på polisen för att komma från platsen eftersom jag visste att jag redan var efterlyst. Situationen blev rörig och jag tog snabba beslut utan att tänka igenom allt ordentligt.

Det var inte med meningen att köra in i polisbilen jag var stressad och ville bara komma iväg

Jag förstår nu i efterhand att jag hade kunnat hantera det bättre och tagit annat beslut

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för det och ska se till så det ej sker igen

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte stressa upp situationen mer en vad som behövs och försöka ta mig ifrån platsen på ett roligare sett en att skjuta deras dävk

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag förtjänar en till chans eftersom jag förstår var jag gjort fel och tar fullt ansvar för det och har verkligen tagit till mig av bannen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka