Nekad Lillemedmillen1 | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemedmillen1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
-1
Blacklist-referens
ID: 807 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: Fusk
Personal: Snake
Datum: 2026-04-16
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag vaknade och såg att en vän hade skickat på snap att vi fått gängvarningar för att någon hade fuskat i gänget. Senare på kvällen när jag skulle gå in och spela märker jag att jag är bannad för fusk och jag blir helt chockad, fattar inte vad som har hänt.

Tar du ansvar för det som hände? Nej då jag är felaktigt bannad.

Vad har du lärt dig sedan dess? Inget.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker det är fel att jag blivit bannad eftersom jag inte har använt något fusk och jag skulle aldrig göra det. Jag har lagt mycket pengar på Unive och det finns verkligen ingen anledning för mig att fuska, jag är en exemplarisk spelare som aldrig fått varningar eller något innan så det är verkligen inte jag att fuska i ett spel, speciellt inte när jag lagt ner så mycket pengar och tid på servern.

Jag vet inte om det är något som triggat erat anticheat eller vad det är som har hänt, men jag har varit med om något liknande en gång tidigare då jag blev kickad från servern medan jag spelade och det stod att anticheatet hade bannat mig, och då satte jag mig i support direkt och förklarade att jag blivit bannad från ingenstans, och då tog staff bort min ban.

Jag skickar in en yttligare överklagan eftersom att jag vill att Philip320 tar sin tid och läser igenom denna och vill ha slutgiltigt svar från honom, jag tycker inte det är rätt att jag blivit bannad såhär utan förvarning/pc check eller ngt då det är felaktig ban, vad är det som triggat erat ac vet jag inte men det är något fel och det har vi bevis på från tidigare scenario då den triggats och det visade sig vara fel då med. Så uppskattar verkligen om du (Philip) kan kolla igenom detta, tack på förhand!

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, men är öppen för vad som krävs för att ni ska se att jag ej har något fusk exempelvis om ni vill kolla igenom min dator.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Elias
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka