- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- -1
Blacklist-referens
ID: 807 — Tredjepartsprogram
Anledning: Fusk
Personal: Snake
Datum: 2026-04-16
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det har nu gått ungefär två månader sedan min tidigare överklagan, och jag vill därför göra ett nytt försök att få ärendet omprövat. Jag vaknade den dagen och såg att en vän hade skrivit till mig att flera personer i gänget fått varningar kopplade till misstänkt fusk. Senare när jag skulle logga in upptäckte jag att jag själv blivit permanent bannad för fusk, vilket kom som en total chock då jag inte använt några otillåtna program.
Tar du ansvar för det som hände? Nej, eftersom jag fortfarande anser att bannen är felaktig och att jag inte har fuskat.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har förståelse för att ni måste ta fusk på största allvar för att skydda servern och spelupplevelsen. Samtidigt har de här två månaderna inte förändrat min ståndpunkt jag vet att jag inte har använt något fusk och därför vill jag fortfarande få ärendet granskat en gång till.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag ber inte om en ny chans för att jag har gjort fel, utan om en ny granskning eftersom jag anser att beslutet är felaktigt. Under min tid på servern har jag aldrig haft problem med reglerna, fått några allvarliga varningar eller varit känd som en spelare som bryter mot reglerna. Jag har lagt ner mycket tid och pengar på servern och har aldrig haft någon anledning att riskera det genom att fuska.
Jag vill även lyfta att jag tidigare varit med om en situation där anticheatet reagerade felaktigt och jag blev borttagen från servern. Efter kontakt med support granskades ärendet och bannen togs bort. Därför känns det inte omöjligt att något liknande kan ha inträffat igen.
Eftersom det nu gått cirka två månader sedan min första överklagan vill jag vänligt be om att ärendet granskas en sista gång, gärna av Philip320 om möjligt. Jag accepterar självklart vilket slutgiltigt beslut som tas efter en ny genomgång, men jag skulle uppskatta att få veta att ärendet verkligen har blivit ordentligt granskat.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har inga direkta bevis som kan visa att jag inte fuskat, men jag är fullt villig att samarbeta på alla sätt som krävs. Om ni vill genomföra en PC check eller någon annan kontroll så ställer jag gärna upp på det.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja