Ej Antagen Lillemanen | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lillemanen

Aktiv Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
89
Vilken chefs-position ansöker du till? Mekonomen

Vad heter du i verkligheten? Liam

Vad är ditt användarnamn på discord? Lillemanen

Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2008

När fick du medlemskap på Unive? Kommer inte ihåg, De är längeeee sedan. Sen har jag spelat på Unive sedan 2021 men med olika pauser.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på SC Styling samt biträdande chef på mekonomen tidigare, Och har en del erfarhenheter inom chef postioner. Exempelvis hur man ska styra ett företag och så aktiviteten hålls.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer är stora, Alltså jag vill kunna utveckla mekonomen både för dom anställda samt kunderna för att få en så bra arbets miljö som möjligt. Jag vill kunna utveckla mekonomen på så sätt att dom motiverade ska jobba kvar och söka drivna samt motiverade till mekonomen så aktiviten kan vara bra så det inte blir som många andra företag att det håller någon vecka sen blir det piss utav allt ihopa. Så kunna skapa ett bra team som är motiverade till att jobba och kunna hjälpa och göra skillnad :D!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja, Jag skulle säga det. Jobbar Måndag - Fredag ingen skola som tar min tid, Så har inget "pluggande" efter arbetstid så har helger och kvällar att spela på. Minst 4 Timmar om dagen lägger jag på Unive.

Har du läst våra grundregler? Ja

𝐍𝐞𝐤𝐚𝐝 𝐚𝐧𝐭𝐚𝐠𝐧𝐢𝐧𝐠!

𝘋𝘶 𝘧å𝘳 𝘢𝘯𝘴ö𝘬𝘢 𝘪𝘨𝘦𝘯 𝘰𝘮 24𝘩, 𝘩𝘢 𝘦𝘯 𝘷𝘪𝘥𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘳𝘦𝘷𝘭𝘪𝘨 𝘥𝘢𝘨!

Tillbaka