Ej Antagen Lillemanen | Chef-jobb ansökan [Autoexperten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lillemanen

Aktiv Medlem
Meddelanden
178
Reaction score
89
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexpreten

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Lillemanen

Hur gammal är du? 15År gammal

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i snart 3 månader tror jag att de blir, Men ifrån början så 2021!

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på de sättet att de kommer alltid vara aktivt och göra det till en mer social plats & allmän plats där folk kan hänga & ha de kul. Autoexperten har det alltid varit folk hos när de va öppet, Men nu så är de alltid stängt. Jag kommer anställa folk till Autoexperten som verkligen gillar jobbet och kommer hålla företaget stabilt. Alltså att inte bara anställa någon och sedan så jobbar aldrig just den människlan och bara tar in sina egna bilar och drar. Autoexperten ska vara en social plats där anställda ska göra sitt jobb och kunna hjälpa alla kunder så Autoexperten får ett bra rykte och inte "Auto är bara stängt".
Autoexperten kommer få bra anställda som kommer kunna hantera yrken på ett bra sätt. Även att vi på Autoexperten kan erbjuda en bra service för kunden
så att alla kan komma ut ifrån Auto nöjda!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag som spelare har stora & breda erfarenheter inom just Autoexperten. Jag har varit Ledning på Autoexperten men lämnade för att Chefen / Biträdande och bara kastade allt skit på oss och allt va fel på oss. Exempel jag som chef kommer vara den som hjälper mina anställda med alla problem osv, Kommer alltid vara där och kunna hjälpa alla anställda och kunder. Även jag som chef kommer att jobba mycket och inte bara säga att jag har annat för att jag leder allt. Men dom erfarenheterna jag har inom RPn är att man använder /me & emotes när man trimmar osv. Jag kommer att lära ut hur man ska RP via emotes & /me för att få så hög rp nivå som möjligt där inne. Sen som anställd på Autoexpreten ska man vara Trevlig mot alla kunder och ha ett bra bemötande. Men jag har också varit Biträdande på Trygghansa en gång i tiden men aldrig fått chansen till att driva ett företag som Chef, Och tar nu chansen till att skicka en ansökan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan vilket är ungefär 3 - 7timmar om dagen. Och av dom timmarna kommer typ alltid vara inne på Autoexperten därav att jag vill driva detta företaget fram och bli bra igen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart jag skulle,

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Spelar bara på Unive!

Har du läst våra Regler? Ja det har jag!

Senast ändrad:
Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka