Nekad Lilleman762 | Gäng ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman762

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad ska gänget heta? Serbiska Maffian

Vad är ditt discord namn? Lilleman762

Ditt födelsedatum: 8 November 2024

Har du några tidigare erfarenheter inom gäng rpn på servern? Yes det har jag. Jag har varit med i många gäng, har även varit boss i gäng. Jag tycker att det är väldigt kul att rpa med ett gäng och då tycker jag att man ska rpa bra! Som t.ex när man ska laga ett fordon så ska man toa med /me så att man får roligare rp. Man ska inte bara göra rån hela tiden eller kidnappning jag tycker att man ska rpa sig fram till sånt.

Vilka kommer du starta upp detta gänget med? Har tyvärr inga

Är alla som ska vara med och starta upp kriminella? Om inte vilka är inte det? Jag är inte kriminell och jag har inga som ska med

Vilken inriktning kommer du och ditt gäng att satsa på och varför? Vi kommer att satsa på ett Maffia gäng då vi inte kommer bara starta krig utan att folk får komma till oss om dom vill ha krig eller något liknande. Vi kommer inte vara några street grabbar utan vi ska vara snälla grabbar men om någon bråkar så blir det konsekvenser. Vi kommer inte satsa på krig utan vi kommer att satsa på pengar och det kommer vi att sköta snyggt.

Vad är det som gör dig till en bra boss över detta gänget? Jag är väldigt bestämd jag tänker alltid innan vi gör något. Jag ber inte några av mina medlemmar att dom ska kidnappa någon utan anledning t.ex. för jag vill att detta gänget ska vara så bra som möjligt och inte bara skjuta runt för jag vill ha den bästa rpn i gänget. Vi kommer inte att gå runt med vapen hela tiden.

Vad är din vision med gänget? Att satsa mycket på pengar. För att vi ska inte gå runt fattiga för om någon tar någon av mina medlemmar och kanske kräver dom på 1 mille annars är det krig säger dom då vill jag ha pengar som jag kan ge för vi undviker krig vi ska bara satsa på pengar och lite vapen.

På vilket sätt kommer ni att kunna bidra med en positiv rp för servern? Inget rdm vi skjuter inte i onödan vi undviker krig men om det skulle bli krig så sköter vi det snyggt att inte bara skjuta, för vi försöker kidnappa dom istället och skjuter ibland. Vi dödar inte folk eller kidnappa i onödan utan det ska finnas en anledning bakom det

Har du läst igenom Gäng reglerna? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka