Nekad Lilleman0 | Beslut Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilleman0

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,953
Reaction score
258
Ditt discord namn: Lilleman0

Ditt Hex-ID: steam:110000133e7d19f

Vad för typ av beslut gäller det? Min ped/Gorilla

Vem/vilka tog beslutet? hapy

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag hade bloodfx i mina filer vilket inte spelade någon roll men hapy tyckte jag ljuger mot han vilket jag ej har gjort vi missuppfatta varandra vilket ledde till att han p banna mig. Det börja med att jag vart indragen i en bossvice där ca 7--8 personer sitter och hapy ber mig skärmdela vilket jag gör såklart sen skicka han en länk jag laddar ner resultatet blir klart och han går igenom mina filer sedan ser han bloodfx och tycker jag har ljugit mot han för han hade frågat i samma fråga om jag har fusk,killfx,bloodfx och nått mera och då hade jag sagt nej eftersom det ända jag hörde i mitt huvud var fusk och tänker direkt nej eftersom jag inte har det. Så jag tycket detta är ett missförstånd och tycker inte att detta är rättvist mot mig att jag ska bli av med den pga detta.!

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom jag inte fuskat haft puremodebypass eller nån bloodfx. Men hapy tyckte att jag var opålitlig för att jag svarade för snabbt på en fråga men det är inget jag kan göra åt. Men detta är felaktigt eftersom detta är oban bart och ingen giltig anledning att dra in min ped.!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Klipps, Konversation med hapy

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka