Nekad lillebror | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lillebror

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lillebrorrr/

Ditt Hex-ID: 1100001167e3180

Vad är din discord tagg? lillebror#2777

Vem var det som bannade dig? -WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kallar folk för olämpliga saker

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag sa hora till en tjej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod med min kompis Frank Wagner och vi chillade vid hans bil då en tjej kommer fram hon lallar och är en kille som leker att hon är en tjej. Sen så säger hon titta på min röv och sen frågar Frank hur gammal hon är och hon svarar 16 år. Då uppföljer jag med ¨16 år och redan hora¨ sen efter detta går jag och sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I mina ögon så var det både fel av mig men jag tycker också att hora är ett vanligt ord som tjejer blir kallade för i verkligheten. Hora är inget ord jag tycker man någonsin ska säga i verkligheten men det förekommer av folk. Eftersom att detta är ett spel och jag har en lite ¨coolare¨ karaktär så tog jag mig modet till att säga det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att jag använde vapen en gång när jag inte hade krim rollen. Detta var så klart fel av mig men jag stack under en bro där ingen skulle se eller höra för att jag ville bara testa hur ett vapen var på fivem, sen blev jag bannad efter jag hade skjutit några skott. Jag lärde mig att jag behövde krim rollen för allt kriminellt och jag skaffade rollen. Sen första bannen var det en fel ban eftersom att jag hade en bil som stegrade vid gas. Så när jag skulle gasa iväg råka jag stegra framför polis. Anledning copbait.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte sagt något kränkande ord alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att det är 0 tolerans på ord som är fula? eller dåliga mot kvinnor? Annars att inte använda kränkande ord på de sättet.

Har du läst våra regler? Ja

Det är ej okej att göra det du har gjort, gör en ny om 24 timmar.
Lycka till.

Tillbaka