Accepterad Lille man | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lille man

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? mohemd30.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: 25år och heter Ahmed Habib

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ahmed habib är född år 2000(25år) Han har en mamma och pappa men även flera syskon som han har tappat kontakten med. Ahmeds intressen är att spela fotboll och han gillar även att vara med sina vänner. Något som han också gillar är att festa och när han festar kan det ibland bli för mycket. Han har även ett stort intresse för bilar och hans drömbil är en lambo. Hans uppväxt har varit lite tufft för ahmed eftersom föräldrarna valt att skilja sig. Detta gjorde så att ahmed blev otroligt ledsen. Ahmed själv vet inte vad han vill jobba som i framtiden men eftersom han gillar bilar så kanske han börjar jobba på en bilfirma. Ahmed gillar även att tjäna snabba pengar så det kan även gå dåligt för honom i livet men det hoppas vi inte!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp på servern och kommer vara trevlig mot alla som är trevliga mot mig. Bra rp gör så att det blir roligare för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar inte bara för att man själv ska ha roligt utan det är även bra om andra också får ha kul. Viktigt att alla ska få ha kul!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag sköter mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, copbait, nlr.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka