Nekad lill.lucas | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lill.lucas

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gtmj-mthq/pcgmkkrq

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? gurken7706

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: IMG_1558.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag kalla en tjej hora för hon vägra att flyta på sig o d bara kom ut ur min mun d va inte meningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vid auto o skulle fixa bilen o så va d jätte lång kö så jag skulle åka o så stod hon bakom min bil o så först sa jag kan du flytta på dig snälla du o sen va hon skit dryg så jag råka kalla henne hora

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att kalla henne hora för hon va dryg som satan o d bara kom ut ur munnen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för ja har hoppat in i en polisbil o visste inte att man inte fick

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kallat henne hora o väntat på att hon skulle flytta på sig o ta sin tid hon behövde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte va så arg o dryg tillbaka om nån är dryg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Taggade jaak så han ska ta en titt på det
aa okej för vill spela älskar verkligen de så hade du inte kunnat un banna mig snälal kommer inte göra om de jag gjorde om ja gör de banna mig för alltid isåfall

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka