Nekad Lilja99 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lilja99

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199502429290/home

Ditt Hex-ID: steam:11000015beb8c6a

Vad är din discord tagg? lilja#1069

Vem var det som bannade dig? @blaatanten

Bild på banmeddelande: bild_2023-09-17_205606843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag tjuvkopplade min gäng bil eftersom att bilen hade buggat så jag inte hade nyckeln med min vän och för att jag inte har samma steam nan som discord namn men det var min vän som skrev och därför trodde de att det var jag som skrev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis drog till piren för att hänga och sånt, men vi bestämde oss för att dra och då ville jag köra bilen som var min gängbil men när jag skulle starta den så funka inte nyckel, den var buggad, så jag tjuvkopplade bilen men när jag tjuvkopplade ville min kompis köra bilen så han skrek att jag skulle hoppa ut och därför trodde folk att jag rånade bilen, och då skrev en grabb i chatten att det är en ban och då svarade min kompis på det och därför trodde en staff att jag skrev och då trodde de att jag inte hade samma steam namn som dicord namn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår staffsen men det var ett missförstånd och jag skulle aldrig tjuvkoppla gängbilen utan andledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men det var när jag började med Unive så har verkligen lärt mig av det, men det är t.ex när jag inte använt ME när jag krockat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bett min kompis att starta bilen eller låtit han köra och jag gillar att spela Unive så jag kommer börja ha ett konsekvens tänk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka innan jag gör och att ha ett mer konsekvens tänk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka