Ej Antagen LIL. Tjay | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

LIL. Tjay

Medlem
Meddelanden
94
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sean

Ditt discordnamn: ac.traxzz

Ange ditt födelsedatum 2 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag brinner för att skapa en så rolig och rättvis rp som möjligt för alla. Med min erfarenhet inom roleplay och min förmåga att kunna hantera konflikter lugnt och på ett väldigt professionellt i till exempel support.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är mest från de som är kriminella på servern, att de alltid ska gå runt och skjuta utan andledningar. Det shoot on sightar hela tiden och gör massa regelbrott vilket jag också har varit utsatt för. Därför vill jag också bli staff för att kunna hjälpa och få stop på de som bryter mot serverns regler.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med övriga i staff teamet kan lösa det genom att samarbeta, till exempel om det pågår ett rån vid stora banken då kan vi specca och se ifall det sker några regelbrott osv. Vi kan även hjälpas åt till exempel det hoppar några grabbar i support och säger att det har skett ett regelbrott och de har klipp. Då kan de skicka klippet till oss och sedan kan vi staff teamet hjälpas åt vad vi tycker och tänker om det verkligen har skett ett regelbrott eller ej. Det går även att fördjupa sig i det och kolla loggs om det behövs så att man kan få tag på personen som gjorde regelbrottet.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff ska du vara en lugn person samt trevlig person. Som staff ska du inte prioritera din rp utan prioritera starff arbetet eftersom att det är mycket viktigare än själva rpn. Utan staffs hade det varit kaos på servern därför ska du lägga ner din tid på staff arbete och hjälpa de som behöver hjälp. Som staff ska du ej abusa dina perms som du fått som helper. Som staff ska man vara ett gott exempel på hur man rpar på servern vilket är inget lallande oavsett situation eller tidspunkt på dagen.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt privata liv kommer jag alltid prioritera först såklart. Jag har 3 träningar i veckan men utöver det kommer jag lägga mycket tid på staff arbetet och lägga ner tid på att specca folk till exempel osv. Om jag blir staff kommer jag såklart lägga mer tid som staff än vad jag kommer göra när jag rpar. Jag kommer ta ansvar för de som skickar in reports, support och för det som behöver hjälp. Men när jag rpar kommer det vara när det inte är så högt tryck på servern utan när det är flera spelar online på Unive så kommer jag såklart hålla mer koll på servern och staff arbetet och inte rpa.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen den 15e Juni 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? är beredd på allt

Tillbaka